مشکلی برای برگزاری جشنواره فیلم فجر وجود ندارد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ارشاد:

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی گفت: اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تأمین شده است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اصغر کار اندیش با اشاره به استقبال خوب فیلم‌سازان داخلی و خارجی از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلی برای برگزاری این جشنواره وجود ندارد و امیدواریم امسال شاهد برگزاری مناسب جشنواره فجر باشیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اکران همزمان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در شهرهای مختلف کشور را اقدامی مناسب دانست و گفت: با حمایت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اعتبارات مورد نیاز تأمین شده و امسال نیز جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در مشهد برگزار می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست.

علی اصغر کاراندیش همچنین دربارهٔ رویکرد بودجه هنری سال آینده این وزارتخانه گفت: بر اساس لایحه پیشنهادی دولت، میزان بودجه این وزارتخانه در سال آینده ۲/۲ درصد افزایش می‌یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع اقتصاد فرهنگ را از برنامه های آینده این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: در صورت اختصاص یک درصد از تملک و دارایی تمامی دستگاه‌ها طبق تبصره ۱۴ که در لایحه بودجه سال ۹۳ اعلام شده، مبلغی حدود ۳۷۰ میلیارد تومان برای عرصه فرهنگ و هنر کشور در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.