مظلومی: استقلال مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است

‘پرویز مظلومی’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: تیم استقلال تهران، امسال با درایت ‘امیر قلعه نویی’ به خوبی بسته شده است و به طور حتم مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشگاه های ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: به جز ‘آندرانیک تیموریان’، تمامی بازیکنان اصلی فصل گذشته استقلال، حفظ و علاوه بر آن چندین بازیکن مطرح دیگر نیز برای تقویت این تیم جذب شدند که این موضوع به رغم مشکلات مالی عدیده باشگاه استقلال بسیار خوشایند است.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: درست است که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چندین بازیکن مطرح و ستاره را جذب کرده، اما باید در نظر داشت که سرخ پوشان در فصل گذشته نتایج ضعیفی در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا کسب کردند و انجام تغییرات گسترده در این تیم ضروری بود.

مظلومی افزود: استقلال فصل گذشته قهرمان جام حذفی شد و در صورتی که بدشانسی گریبان این تیم را نمی گرفت، به طور حتم در لیگ برتر نیز قهرمان می شد.

وی ادامه داد: استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قبول شکست مقابل تیم قدرتمند سپاهان اصفهان کنار رفت که بدون شک اگر مقابل حریف دیگری قرار می گرفت به دور بعد صعود می کرد.

مظلومی تصریح کرد: فصل گذشته به مهاجمی بلند قامت و سرزن نیاز داشتیم و هر چند ‘گوران جورکوویچ’ را در اواسط فصل جذب کردیم اما این بازیکن نتوانست کمبود یک بازیکن سرزن را در تیم حل کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که امسال با جذب ‘امین منوچهری’ و ‘سیاوش اکبرپور’ قدرت تهاجمی تیم استقلال نسبت به فصل قبل بیشتر شده است.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه شنیده است ‘مجتبی جباری’ هافبک بازی ساز تیم استقلال به این تیم باز خواهد گشت، گفت: خوشبختانه اکثر بازیکنانی که امسال به تیم استقلال پیوسته اند، سابقه بازی در این تیم را دارند و با یکدیگر هماهنگ هستند.

مظلومی اظهار امیدواری کرد: بدشانسی های فصل گذشته در خصوص مصدومیت پیاپی بازیکنان، امسال گریبانگیر آبی پوشان نشود و اعضای این تیم بتوانند انتظارات هواداران را برآورده کنند.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص وضعیت خود گفت: فعلا مشغول استراحت هستم و با حضور در کنار خانواده، بدهی مدت ها دوری از آنها را می پردازم.

ورزشی. ** ۷۵۳۷ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۳۲۱۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.