معاون استانداری البرز: ۱۰ روستای بخش آسارا به دفاتر پست بانک مجهز می شود

دوشنبه ۱۶ مرداد – ۰۳:۴۸:۳۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

به منظور ارائه خدمات متنوع بانکی تعداد ده روستای بخش آسارا شهرستان کرج مجهز به دفاتر خدمات بانکی پست بانک می شود تا دسترسی عمومی هموطنان این بخش فراهم شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، مهدی ایران نژاد معاون استاندار البرز و فرماندار شهرستان کرج در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات بانکی بخش آسارا ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به پراکندگی روستاهای این بخش و همچنین ضرورت خدمت رسانی بانکی به مسافران در مسیر پرتردد جاده چالوس با همکاری مسئولان پست، پست بانک و مخابرات استان البرز دفاتر روستایی راه اندازی می شود.
وی افزود: تامین زیرساخت های لازم برای تحقق این امر مهم از سوی دستگاه های ذی ربط اقدام بسیار مهم و قابل تقدیر است و در بخش آسارا ۵۷ روستای نیازمند به خدمات بانکی وجود دارد که فعال کردن این دفاتر و تامین زیرساخت های لازم در این روستاها می تواند نقش بسزایی در کاهش سفرهای بین شهری و مهاجرت ساکنان آن به شهر داشته باشد.
معاون استاندار البرز تصریح کرد: درحال حاضر در بخش آسارا تنها یک دستگاه خودپرداز (ATM) فعال است که پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم در روستاها و همچنین مسافران عبوری از این بخش نیست و باید تعداد آن افزایش یابد.
فرماندار کرج در ادامه تاکید کرد: ارائه خدمات مناسب و مطلوب به روستائیان می تواند موجب تحقق طرح مهاجرت معکوس شود و دولت نهم و دهم در طول سالهای خدمت خود خدمات شایسته ای را به روستاهای کشور ارائه کرد که خود می تواند زمینه ساز شکوفایی روستاها و کاهش جمعیت شهرها به شمار رود.
گفتنی است، در این نشست مقرر شد با حضور مدیران دستگاه های ذی ربط و بخشداری آسارا اقدامات لازم برای فعال شدن دفاتر خدمات بانکی روستاهای این بخش فراهم شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۶۱۵۴۸۳۱۲۰۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.