نماینده کرج مطرح کرد: سبب بی‌انگیزگی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در البرز

۴ م دیماه ،

33-90.jpg

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: به سبب مشخص نبودن نوع سرمایه گذاری‌ها، میزان اعتبار و پیچ و خم‌های اداری سرمایه‌گذاران انگیزه‌ای برای حضور در استان ندارند.

محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص مشکلات بخش صنعت و سرمایه گذاری در استان البرزاظهارداشت: با وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه سرمایه گذاری در استان البرز در حوزه های مختلف گردشگری، صنعتی، عمرانی، فرهنگی هنوز آنچنان که انتظار می رود سرمایه‌گذاران جذب استان نشده‌اند.

وی افزود: استان البرز با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و نزدیکی به پایتخت و همچنین حضور اقوام و اقشار مختلف در آن ظرفیت های بسیار بسیاری در زمینه سرمایه گذاری دارد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برطرف کردن مشکلات ناشی از بوروکراسی اداری یکی از مهم ترین عواملی است که باید برای جذب سرمایه گذاری در استان به آن توجه شود چرا که گیر و دار های سر راه این بخش سبب منصرف شدن و کم انگیزه گی علاقمندان به سرمایه‌گذاری در استان می گردد.

کولیوند گفت: تشکل کمیته سرمایه گذاری در استانداری البرز در روند سرمایه گذاری استان، تسریع در آن و هدفدار کردن آن موثر خواهد بود.

وی درپایان تاکید کرد: در صورت مشخص شدن میزان اعتبارات و نحوه اخذ مجوز و امور اداری انگیزه سرمایه گذران برای حضور بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.