معرفی جدیدترین آثار “سوره مهر” با محوریت خاطرات اسرا

چهارشنبه ۲۵ مرداد – ۰۲:۰۰:۰۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی؛

بزرگنمایی:  

انتشارات سوره مهر (وابسته به حوزه هنری) در ۱۲ ماه گذشته پنج کتاب «پایی که جا ماند»، «یک وجب و چهار انگشت»، «ساعت ۱:۲۵ شب به وقت بغداد»، «اردیبهشتی دیگر» و «۱۳۳ نفر آخر» را با موضوع خاطرات اسرا منتشر کرده است.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، کتاب «پایی که جا ماند» شامل ۱۹۸ خاطره از سید ناصر حسینی پور از دوران اسارت خود در زندان های مختلف عراق است. این کتاب پاییز سال گذشته منتشر شد و با استقبال خوبی مواجه شد، به طوری‌که طی این مدت بعد از کتاب، «نورالدین پسر ایران» دومین کتاب پرفروش سوره مهر بوده است.
بر اساس این گزارش «یک وجب و چهار انگشت» کتابی درباره خاطرات اسرای استان گیلان است. این کتاب با تدوین «محمد پورحلم» به خاطرات «عظیم حقی» می پردازد.
کتاب دیگری که انتشارات سوره مهر در این مینه منتشر کرده، «ساعت ۱:۲۵ شب به وقت بغداد»؛ خاطرات اسیر آزاد شده ایرانی «عادل خانی» از دوران اسارت ۴ سال و سه ماهه خود در اردوگاه های اسارات عراق است.
کتاب «۱۳۳ نفر آخر»، خاطرات «شریف صابری» آزاده‌ای از دیار سیستان، عنوان کتاب دیگر با موضوع خاطرات اسرا ست. «محسن سنگچولی» خاطرات این رزمنده سیستانی را نگاشته است.
همچنین کتاب «اردیبهشتی دیگر»، خاطرات فرار عبدالمجید خزایی از زندان سلیمانیه عراق است که مهناز فتاحی مصاحبه و نگارش آن را انجام داده و در شش فصل به همره تصاویر از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۱۵۱۴۰۰۰۷۸۵۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.