«کالک‌های خاکی» دیجیتالی می‌شود

۰۱ تیرماه ۱۳،

نسخه دیجیتال کتاب «کالک‌های خاکی» به لیست کتاب‌های موجود در کتابخانه الکترونیک سوره مهر اضافه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سوره مهر، انتشار یافتنات سوره مهر در ادامه روند عرضه نسخه دیجیتال آثار خود، نسخه دیجیتال کتاب «کالک‌های خاکی»؛ خاطرات سرلشکر محمدعلی جعفری؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به زودی در سامانه کتابخانه دیجیتال خود ارائه خواهد کرد. 
این کتاب به خاطرات سرلشکر جعفری از کودکی تا عملیات بیت المقدس در ۱۲ فصل می‌پردازد. بچه‌های نجف‌آباد یزد، تا دانشکده هنر، خمینی ای امام، دانشجوی خط امام، در انقلاب فرهنگی، شکست حصر سوسنگرد، پیروزی یک تفکر، همسر یا همسنگر، تیپ عاشورا، با قرارگاه عملیاتی، قدس در نبرد فتح، الی بیت‌المقدس بخش‌های مختلف این کتاب می باشند. 
«کالک‌های خاکی» با تدوین گلعلی بابایی و حسین بهزاد را سوره مهر همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه کرده بود و جزو آثار تازه سوره مهر با موضوع خاطره نگاری دفاع مقدس است. 
یکی از نکات جالبی که در این اثر می‌توان به آن اشاره کرد ذکر خاطرات دیگر حاضرانی است که در این وقایع حضور داشتند و جنگیدند. مؤلف در هرکجا که احساس می‌کرد ذکر خاطرات دیگر فرماندهان و رزمندگان از عملیات‌های مختلف ضروری است، از ذکر آن کوتاهی نکرده است. همین امر بر تکمیل خاطرات ذکر نشده و یا فراموش شده و همچنین ایجاد نگاهی عمیق‌تر به مخاطب در خصوص چگونگی وقایع کمک مؤثری می‌کند. 
گفتنی است؛ قیمت نسخه دیجیتال این کتاب در کتابخانه دیجیتال سوره مهر، پنج هزار تومان است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.