معرفی متخلفان واردات خودرو به سازمان امور مالیاتی کشور

اردیبهشت ۱۴۰۳

افضلی‌فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی از معرفی وارد کنندگان خودرویی که مالیات خود را پرداخت نکرده‌اند، به سازمان امور مالیاتی خبر داد.

“مصطفی افضلی‌فرد” نماینده مردم اردبیل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ تخلفات صورت گرفته در واردات خودرو گفت: کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی به اتفاق آرا پیگیری تخلفات صورت گرفته در واردات خودرو را در دستور کار قرار داده است.  
 
وی افزود: این تخلفات براساس سوء مدیریت‌ها و هم چنین پرداخت نکردن مابه التفاوت نرخ ارز مبادله‌ای با ارز مرجع و هم چنین سوء‌استفاده‌های دلالان از بازار خودرو صورت گرفته است.  
 
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی تصریح کرد: براساس مصوبات مجلس سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلفی عهده‌دار نظارت بر بازار خودرو می باشند، با این وجود تعدادی از این سازمان‌ها نیز قصور و سهل انگاری‌هایی را در تخلفات صورت گرفته در بازار خودرو انجام داده‌اند که کمیسیون اصل ۹۰ به این تخلفات نیز رسیدگی می‌کند.  
 
افضلی‌فرد تاکید کرد: هم چنین کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی اسامی واردکنندگان خودرویی را که برخلاف مصوبات قانونی عمل کرده‌اند، را معرفی خواهد کرد و نیز قصد دارد اسامی وارد کنندگان خودرویی را که مالیات خود را پرداخت نکرده‌اند را به سازمان مالیات معرفی کند.  

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.