معرفی مجدد “نجفی” به عنوان وزیر علوم پسندیده نیست

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: پسندیده نیست که شخصی که یک بار به عنوان وزیر به مجلس معرفی شده و از مجلس رأی اعتماد نگرفته است را مجدداً برای تصدی وزارتخانه‌ای دیگر معرفی کرد.

“فرهاد بشیری” نماینده پاکدشت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر معرفی “محمد علی نجفی” سرپرست وزارت علوم به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه، گفت: این گونه مباحث بیشتر در رسانه‌ها مطرح هست و این خبر موثق نیست.

وی افزود: هنوز فردی از سوی دولت یازدهم برای تصدی وزارت علوم به کمیسیون آموزش؛ تحقیقات و فناوری مجلس معرفی نشده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: پسندیده نیست که شخصی که یک بار به عنوان وزیر به مجلس معرفی شده و از مجلس رای اعتماد نگرفته است را مجددا برای تصدی وزارتخانه‌ای دیگر معرفی کرد.
 
نماینده مردم پاکدشت خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهور بر اساس قانون سه ماه فرصت دارد تا وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند، اما شایسته است به دلیل اهمیت این وزارتخانه دولت هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی خود را به خانه ملت معرفی کند.

گفتنی است؛ یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره مشخص شدن گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم اظهار داشت: به احتمال قوی محمدعلی نجفی گزینه رئیس جمهور برای وزارت علوم خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.