معرفی نمونه های موفق پونیشا با همکاری آی کلاب

۱۵م آذر ،

اگر شما به عنوان یک فریلنسر مشغول به فعالیت میباشید، به احتمال بسیار با پایگاه اینترنتی هایی که در این رابطه فعالیت می کنند آشنایی دارید و از آنها استفاده کرده اید. پایگاه اینترنتی پونیشا با هدف رساندن کارفرما و پیمانکار به یکدیگر و توسعه فعالیت کاری فریلنسرها، مدت هاست که مشغول به فعالیت است. به تازگی پونیشا با همکاری آی کلاب به معرفی نمونه های موفقی که در این پایگاه اینترنتی به فعالیت مشغول می باشند پرداخته است. اما این معرفی به چه صورتی انجام می گیرد؟

پونیشا برای معرفی نمونه های موفق با همکاری پایگاه اینترنتی آی کلاب، دست به تولید پادکست ها و ویدئوکست کرده است. هدف از این نوع معرفی را می توان به صورت زیر بیان کرد:

  • آموزش فریلنسرها و کارفرمایان که چطور پروژه دریافت کرده یا پروژه های خود را ثبت کنند.
  • معرفی پتانسیل های موجود در پونیشا
  • معرفی پتانسیل های کسب و کار به صورت فریلنس.
  • ایجاد انگیزه برای فریلنسرها به کسب درآمد بیشتر و استفاده از توانایی های خود.

برای این منظور آی کلاب به سفارش پونیشا مصاحبه تلفنی با یکی از فریلنسرهای موفق در پونیشا انجام داد. در این مصاحبه، دربارهٔ چگونه موفق شدن و انجام کار به صورت فریلنس و همچنین دربارهٔ مسائل و راهنمایی هایی که فریلنسرها لازم است بدانند پرسیده شد. 

در این سلسله مصاحبه های صوتی و تصویری شما دربارهٔ فریلنسرها بیشتر خواهید شنید. با فرهنگ کاری آنها آشنها خواهید شد و خواهید دید که آنها چگونه موفق شده اند. اگر شما نیز به عنوان فریلنسر مشغول به فعالیت میباشید و یا حداقل اینکه به این حوزه علاقه دارید، به این مصاحبه گوش کنید تا از زبان نمونه های موفق فریلنس در پونیشا با مسائل و موارد این حوزه بیشتر آشنا شوید. 

 

لینک صفحه مصاحبه به محمد رجبی یکی از نمونه های موفق در پایگاه اینترنتی پونیشا

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.