کلاب هاوس به روی همه گشوده شد

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس ۱۶ ماه پس از آغاز فعالیت، سرانجام از مرحله آزمایشی بتا خارج شد و اکنون برای همه کاربران قابل دسترس بوده و نیازی به دعوت ندارد.

به گزارش ممتازنیوز، کاربران برای ورود به کلاب هاوس دیگر نیازی به پیوستن به لیست انتظار ندارند. این شبکه اجتماعی صوتی به مناسبت این نقطه عطف بزرگ، لوگوی جدید خود را رونمایی کرد.

کلاب هاوس اعلام کرد که کاربران می توانند لینکهایی را با دیگران به اشتراک گذاشته و آنها را به پیوستن به این شبکه اجتماعی دعوت کنند. این شرکت مدعی است روزانه نیم میلیون اتاق صوتی در این اپلیکیشن وجود دارد و ۱۰ میلیون نفر از زمان عرضه نسخه اندرویدی اپلیکیشن کلاب هاوس در ماه مه، به این شبکه اجتماعی پیوسته اند. کلاب هاوس خاطرنشان کرد که هفته گذشته یک سیستم پیام صوتی مستقیم ایجاد کرده و در این شبکه اجتماعی ۹۰ میلیون پیام ارسال شده است. در این بین به طور میانگین کاربران بیش از یک ساعت را در کلاب هاوس سپری می کنند.

کلاب هاوس قصد دارد هر یک یا دو هفته اپلیکیشن خود را به روزرسانی کند که مشابه آپدیت اپلیکیشنهای شبکه های اجتماعی دیگر است.

بر اساس گزارش انگجت، اگرچه به نظر می رسد بسیاری از کاربران در این اپلیکیشن حضور دارند اما کلوب هاوس با رقابت شدید از سوی اپلیکیشنهای دیگر روبروست و سرویسهای توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، دیسکورد و اسپاتیفای همگی در ماههای اخیر قابلیت اتاقهای صوتی را راه اندازی کرده اند. گشودن کلاب هاوس به روی همه کاربران، گام مهی در حفظ رشد این اپلیکیشن به شمار می رود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.