معرفی کانونهای دانش و صنعت فعال/ حمایت ۳۰ میلیونی از کانونها

۱۸م دیماه ،

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مجتبی خیام نکویی در نشست خبری امروز دوشنبه با اشاره به جزئیات برگزاری سومین اجلاس کانونهای هماهنگی دانش و صنعت، افزود: در این اجلاس با بررسی عملکرد ۶۶ کانون هماهنگی دانش و صنعت از تعدادی از این کانونها که دارای فعالیتهای تاثیرگذاری می باشند تقدیر می‌شود.
 

معاون نوآوری و فناوری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه این کانونها در حوزه‌های مختلف فعال می باشند، اظهار داشت: از این تعداد کانون دانش و صنعت، ۴۵ درصد در حوزه کشاورزی، ۵۲ درصد در حوزه صنعت و ۳ درصد در حوزه خدمات فعال می باشند.
 

برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای کانونها

وی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه ذکر کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه ۵۰ شرکت دانش بنیان که دستاوردهای آنها در حوزه کانونهای دانش و صنعت است دستاوردهای خود را عرضه می‌کنند.
 

معرفی ۵ شرکت دانش بنیان برتر

خیام نکویی از معرفی ۵ شرکت برتر در سومین اجلاس کانونهای دانش و صنعت خبر داد و خاطرنشان کرد: در این اجلاس طرحهایی که از سوی شرکتهای دانش بنیان بخش خصوصی که تحول آفرین بودند معرفی خواهند شد.
 

میزان حمایتهای معاونت علمی از کانونها

معاون نوآوری و فناوری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به حمایتهای مالی معاونت علمی از کانونهای دانش و صنعت، اضافه کرد: تاکنون به هر یک از کانونهای هماهنگی دانش و صنعت به میزان یک میلیارد ریال و در مجموع ۶۶ میلیارد ریال حمایت مالی شده است.
 

وی ادامه داد: علاوه بر اینها از کانونهایی که دارای دستاوردهای شاخص باشند و اقدام به برگزاری جشنواره و نمایشگاه کنند به میزان ۳۰ میلیون تومان حمایت می شوند.
 

به گفته خیام نکویی تاکنون ۱۳ کانون دانش و صنعت از این تسهیلات بهره مند شدند.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.