بهره مندی ۱۸ هزار نفر از نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد از آموزش مهارت‌های فنی و حرفه ای

۰۹م آذر ،

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه تعداد ۱۸ هزار نفر از نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) از آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای این نهاد از جمله خیاطی، رایانه، طراحی و … بهره مند شده اند، گفت:حدود ۵۰۰۰ نفر نیز از مراکز فنی و حرفه ای کشور گواهینامه دریافت کرده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی ایسنا، اکبر میرشکار با اشاره به بهره برداری بیش از ۱۰۰هزار نفر دانش‎آموز و دانشجو از کانون‌های سه گانه این نهاد گفت: تابستان امسال ۱۰۰ مرکز فرهنگی دائم، ۵۸۰ کانون فصلی و ۵۹۰ کانون جوانان پیرو ولایت با بهره‎مندی از توان ۷۰۰۰ مربی تربیتی پذیرای نوجوانان و جوانان تحت پوشش کمیته امداد بود.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ هزار نفر از مددجویان در فعالیت‌های اعتقادی و قرآنی این نهاد شرکت کرده اند که نشان از رشد سالانه پنج درصدی دارد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد آموزش مهارت‌های زندگی و سبک زندگی اسلامی با بهره مندی از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه را از دیگر سرفصل‌های فعالیت در کانونها معرفی کرد و یادآور شد: ۱۹ هزار نفر از فرزندان امداد امام (ره) دراین کلاس‌ها حضورداشتند.

میرشکار از شرکت بیش از ۶۰ هزارنفر در برنامه‌های ورزشی و مسابقات مختلف فرهنگی خبر داد و تصریح کرد:همچنین جلسات مشاوره فردی و گروهی جوانان به صورت پویا و مستمر در کانون‌ها برگزار شد و ۱۵ هزار نفر از مخاطبین از این فعالیت‌ها بهره مند شدند.

وی به شرکت ۱۰ هزار نفر از مخاطبان در مسابقات کتابخوانی، ۹۰۰۰ نفر در فعالیت‌های هنری اشاره کرد و افزود: درتابستان امسال تعداد ۱۷ هزار نفر از خانواده ‎های تحت حمایت در قالب نظام جامع آموزشی- تربیتی خانواده و با رویکرد خانواده محوری از فعالیتهای این کانونها بهره مند شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد اظهار کرد: جذابیت، امنیت اخلاقی و صرفه اقتصادی شرکت در کانونهای کمیته امداد امام خمینی(ره) سبب جذب ۴۰۰۰ نفر از اشخاص غیر تحت حمایت نیز شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.