برگزاری کلاس آموزش تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان

فروردین ۱۴۰۳

جمعی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان در کلاس آموزش تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی شرکت کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، از برگزاری کلاس آموزش گوهر تراشی و تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی به مدد جویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت هم اکنون با اعتباری بالغ بر ۵۰  میلیون ریال ۲۴نفر از مددجویان علاقه مند به این حرفه دراین کارگاه آموزشی مشغول فعالیت می باشند.

محمد قوسی وجود معادن غنی سنگهای قیمتی در شهرستان دامغان را از مهمترین اهداف برگزاری کلاس آموزش تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان برشمرد.

وی با اشاره به استقبال گسترده مددجویان به حرفه سنگ تراشی افزود: مسئولان مراکز فنی و حرفه ای و اساتید دانشگاهی نیز در برگزاری این دوره های آموزشی نقش موثری را ایفا کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان با اشاره به امکانات بالقوه منطقه و همکاری مراکز فنی و حرفه ای و نیز پشتیبانی عاملان فروش گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی اشتغال مددجویان به ویژه در بخش مشاغل خانگی باشیم.

قوسی تصریح کرد: هم اکنون ۸ نفر از مددجویان علاقه مند به این حرفه، آموزش های لازم را فرا گرفتند و درآینده ای نزدیک با حمایت کمیته امداد شهرستان دامغان وارد بازار کار خواهند شد. /ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.