مقابل تحریم عقب نشینی نمی‌کنیم

جام جم آنلاین: آیت‌الله محمد یزدی تصریح کرد: بیگانگان، غرب و دشمنان شناخته شده ما، یعنی آمریکا و اسرائیل مطمئن باشند که با ابزار تحریم نمی‌توانند موجبات عقب‌نشینی مردم را فراهم آورند و با همت مردم و مسوولان این تحریم‌ها تبدیل به فرصت خواهد شد.

نایب رییس مجلس خبرگان که در چهارمین جلسه مشترک هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با کمیسیون‌های خبرگان سخن می‌گفت،  به ارایه توضیحاتی در رابطه با دلایل برگزاری این جلسه پرداخت و گفت: این اجلاس به عنوان یک مصوبه است و در فاصله دو اجلاس اصلی برگزار می‌شود که در آن تعدادی از روسای کمیسیون‌ها و اعضای هیات‌رییسه و اشخاص مربوط به مسائل مورد بررسی حضور دارند. پس به کار بردن تعبیر اجلاس اضطراری برای این جلسه غلط است، چراکه برگزاری چنین جلسه‌ای طبق روال کار است و مصوبه قانونی دارد و هدف آن بررسی‌های لازم توسط مسوولان داخلی و روسای کمیسیون‌هاست.

یزدی همچنین به مساله تحریم‌ها و تاثیرات آن اشاره و تصریح کرد: شکی نیست که دشمن از روز اول پیروزی انقلاب در هر فرصتی با ابزارهای مناسب آن روز با جمهوری اسلامی برخورد کرده است و در مقابل جمهوری اسلامی مقابله مناسب را داشته و تا امروز موفق بوده است.

وی با یادآوری دوران دفاع مقدس، فشارها و تحریم‌های قبلی که از سوی دشمنان بر جمهوری اسلامی تحمیل شد، افزود: با عنایت الهی از مشکلات قبلی عبور کردیم و قاطع هستیم که در تحریم‌های اخیر نیز مقابله لازم را انجام دهیم و به دشمنان نشان دهیم هیچ مشکلی وجود ندارد که آنها تصور کنند با استفاده از آن می‌توانند جمهوری اسلامی را به عقب‌نشینی وادار کنند.

یزدی با تاکید بر این‌که ایران به هیچ قیمتی از مواضع خود عقب نمی‌نشیند، خاطرنشان کرد: ایران در مسائل هسته‌ای و… و البته حاکمیت اسلام که هدف اصلی آن است، به هیچ وجه کوتاه نمی‌آید و مسوولان باید در هر زمان متناسب با شرایط آن دوره همکاری‌های لازم را داشته باشند تا مشکلات موجود هرچه سریع‌تر حل شود و خوشبختانه شاهدیم که این مساله مورد توجه روسای سه قوه قرار گرفته است.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.