مردم در ۲۲ بهمن امسال رکوردشکنی کردند/ ناتوانی غرب در ادامه سیاست تحریم

۲۱ام بهمن ،

استاندار تهران گفت: بنیه مستکبران جهانی، آنان را ناچار به عقب‌نشینی از سیاست تحریم خواهد کرد و این تحریم‌ها فقط ژست تبلیغاتی برای سرپوش گذاشتن بر ناتوانی‌شان در مقابله با اشاعه پیام انقلاب اسلامی به جهانیان است.

“مرتضی تمدن” در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سی و چهارمین حماسه ملت ایران در “۲۲ بهمن ″، این حضور پرشکوه را رکوردشکنی ملت فهیم ایران توصیف کرد و اظهار داشت: در تصور من حضور میلیونی مردم بصیر و انقلابی، امسال بی‌سابقه بوده و این حضور حماسی نشان داد که هیچ چیز مانع اراده آنان برای حضور در صحنه و پشتیبانی از نظام نخواهد بود.

وی تاکید کرد: وجود اختلاف‌نظرها و وارد آمدن فشارهای اقتصادی و فرهنگی، مردم کشورمان را در حراست از آرمان‌هایشان آب‌دیده کرده، تا اجازه یاوه‌گویی را به بیگانگان ندهند و امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این اراده آهنین در پاسداری از نعمت بزرگ و الهی انقلاب، تجلی یافت.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه غرب نمی‌تواند سیاست تحریم علیه ایران را ادامه دهد، تصریح کرد: بنیه مستکبران جهانی، آنان را ناچار به عقب‌نشینی از سیاست تحریم خواهد کرد و این تحریم‌ها فقط ژست تبلیغاتی برای سرپوش گذاشتن بر ناتوانی‌شان در مقابله با اشاعه پیام انقلاب اسلامی به جهانیان است.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.