راهپیمایی ۲۲ بهمن فریاد وحدت ملت ایران است

۲۱ام بهمن ،

مسئول سیاست خارجی بسیج دانشگاه علامه‌طباطبایی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شرایطی که کشور نیازمند وحدت است پیام بزرگی را برای مسئولان و دست‌اندرکاران نظام به‌ دنبال دارد.

“فرهاد نظریان” مسئول سیاست خارجی بسیج دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حائز اهمیت دانست و گفت: ما الان در برهه‌ای از زمان قرار گرفته‌ایم که نظام سلطه تمام قد مقابل ایران اسلامی ایستاده است و حضور میلیونی مردم می‌تواند این پیام را به بدخواهان القا کند که مقاومت در خون مردم ایران بوده و سختی تحریم‌ها ذره‌ای از اراده محکم آنها کم نکرده است.
وی با بیان اینکه مردم شریف ایران به خوبی می‌دانند که حضورشان مهر محکمی بر تایید نظام خواهد بود، تصریح کرد: مردم با وجود مشکلات همواره در طول چند دهه‌ای که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

مسئول سیاست خارجی بسیج دانشگاه‌ علامه‌طباطبایی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شرایطی که کشور نیازمند وحدت است پیام بزرگی را برای مسئولان و دست‌اندرکاران نظام به دنبال دارد.

نظریان با تاکید بر اینکه وحدت مردم در مسائل سیاسی کشور بهترین الگو برای خواص است،‌ اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور در آستانه انتخابات قرار گرفته، عده‌ای در داخل و خارج کشور قصد دارند حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و انتخابات را کمرنگ کنند و بعد روی این مسأله مانور دهند که مردم نسبت به نظام دلسرد شده‌اند و به این وسیله ارزش‌های انقلاب را زیر سوال برده و مشروعیت نظام را خدشه‌دار کنند.

مسئول سیاست خارجی بسیج دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: دشمنان شاهد خواهند بود که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مهر تایید دیگری بر مشروعیت و مقبولیت نظام است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.