رحمان: مدال‌طلا و رکوردشکنی خیلی مهم بود

به نقل از خبرگزاری فارس از لندن، سیامند رحمان پس از کسب مدال طلا و شکستن رکورد پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن اظهار داشت: می‌خواستم وزنه ۳۱۰را بزنم، اما چون وزنه‌بردار کره‌ای به رای داوران اعتراض کرده بود بدن من هم سرد شد و نتوانستم روی تخته بیاییم.

وی در مورد مهار وزنه ۳۱۰ کیلویی گفت: چندین بار وزنه ۳۱۰ کیلویی را بالای سر برده‌ام؛ خدا را شکر که مدال طلا را کسب کردم و توانستم رکوردشکنی کنم. تجربه اولم برای حضور در پارالمپیک بود و از اینکه توانستم در چنین مسابقاتی طلا کسب کنم و رکوردشکنی کنم خوشحالم.

قوی‌ترین مرد پارالمپیک گفت: از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که مرا حمایت کردند و خوشحالم که توانستم با عملکردم جواب حمایت‌های آنها را بدهم.

سیامند رحمان خاطرنشان کرد: وزنه ۳۱۰ کیلویی برای من بسیار سبک است، اما اعتراض وزنه‌بردار کره‌ای و وقفه‌ای که ایجاد کرد بدنم را سرد کرد و نتوانستم بازهم روی تخته بیایم، اما مهم کسب مدال طلا و شکستن رکورد پارالمپیک بود که محقق شد.

وی ادامه داد: خوشحالم که با مدال طلای من تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای نخستین بار قهرمان پارالمپیک شد. از رواسی و فرکی، مربیانم هم تشکر می‌کنم، هرچند که می‌دانم از عملکردم راضی نیستند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.