ملاقاسمی: مشکلات، بنا را خسته کرد

۲۰م دیماه ،

199-5.jpg

پیشکسوت کشتی فرنگی می‌گوید مشکلات بنا را خسته کردند.

حسین ملاقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: محمد بنا خسته شده و دست کم تا جام جهانی به تیم ملی کشتی فرنگی باز نمی‌گردد، اما امیدواریم با ایجاد امکانات مورد نظر بعد از جام جهانی دوباره کنار تیم حضور یابد.

وی افزود: شنیده‌ام که در وزارت ورزش و جوانان به خاطر این مساله دو، سه جلسه تشکیل شده و فدراسیون هم با استعفای بنا موافقت نکرده است. امیدوارم او برگردد، هر چند که به خاطر عشقش به کشتی و ایران حاضر است دورادور به کادر فنی حال حاضر کمک کند تا به مشکل بر نخورند.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ایران ادامه داد: کسانی مثل بنا از نظر مدیریتی و روانشناسی بسیار عالی می باشند، وقتی او در ابتدا خوب نتیجه‌ می‌گرفت عده‌ای می‌گفتند که این نتایج شانسی است، اما بنا آنقدر زحمت کشیده و خوب نتیجه‌ گرفته که همه دهان‌ها بسته شد، ولی قدر او را ندانستند.

ملاقاسمی افزود: با این وضعیت فکر نمی‌کنم در جام جهانی درخشش سال‌های اخیر را داشته باشیم، چون نه محمد بنا هست و نه مهره‌هایی مثل سوریان، نوروزی و عبدولی. ما در خوابیم، اما سایر کشورها میلیون‌ها دلار برای یک طلای المپیک خرج می‌کنند.

وی با اشاره به صحبت‌هایی که با بنا داشته، اظهار کرد: اگر ابزار و امکاناتی که مدنظر بناست و فقط برای پیشرفت کشتی فرنگی می‌خواهد در اختیارش گذاشته شود، او صددرصد برمی‌گردد، ولی خودش می‌گفت سایر کشورها بعد از المپیک برای چهار سال آینده خود برنامه‌ریزی کرده و کارشان را آغاز کرده‌اند، اما ما هنوز بر سر بودجه و امکانات اولیه مشکل داریم.

ملاقاسمی در پایان خاطر نشان کرد: او دو ماه پیش قصد استعفا داشت، اما در آن مقطع قول همکاری دادند، ولی ۱۰ روز پیش خود من با آقای میرزایی از او خواستیم که استعفا دهد تا شاید با این کار مسئولان فکری کنند و کشتی فرنگی از این وضعیت خارج بیاید.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.