ممنوعیت تبلیغات کالاهای خارجی به امسال محدود نشود

دوشنبه ۸ خرداد – ۰۵:۱۶:۲۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: لغو قراردادهای تبلیغات خارجی توسط شهرداری امکان‌پذیر است و با انجام این کار نشان می‌دهیم برای نام‌گذاری سال جاری اهمیت قائل هستیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، اسماعیل کوثری درباره جمع‌آوری تبلیغات کالاهای خارجی در سطح شهر اظهار داشت: باید از نظر قانونی اقدامی انجام شود که به هیچ عنوان تبلیغات کالاهایی که مشابه داخلی دارند در سطح شهر صورت نگیرد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجناسی که ما در داخل نداریم هم باید تبلیغاتش محدود باشد نه اینکه از اجناس داخلی بیشتر و نمایان تر باشد
وی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: ممنوعیت تبلیغات کالاهای خارجی نباید به امسال محدود شودبلکه امسال به عنوان مبنای کار درنظر گرفته شود و در سالهای دیگر  ادامه پیدا کند.
کوثری ادامه داد: باید به سوی ترغیب مردم به سمت مصرف کالای داخلی حرکت کنیم تا مردم به خرید آن علاقه مند شود و فروشنده با فروش بیشتر سود بیشتری داشته باشد که نتیجه این کار نیز موجب افزایش تولید می شود.
منتخب مجلس نهم در پایان با اشاره به قرارداهای منعقد شده در شهرداری خاطر نشان کرد: لغو قرارداها توسط شهرداری امری نیست که امکان پذیر نباشد و اختیار این کار در دست آن ها است  و کاری شدنی است و با انجام این کار نشان می‌دهیم برای نام گذاری سال جاری اهمیت قائل هستیم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۸۱۷۱۶۲۶۵۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.