مناطق حساس و نقاط تحریک پذیر بدن مردان

احتمالا با مناطق حساس بدن مردان آشنایی دارید. ولی برای مشخص کردن نقاط تحریک پذیر بدن مردان با کارشناسانی صحبت شده است که در ادامه نظر آنان را در این زمینه خواهید دید.

نقاط تحریک پذیر بدن مردان

نقاط تحریک پذیر بدن مردان

در زیر با جزئیات به بررسی نقاط تحریک پذیر بدن مردان میپردازیم که البته باز هم بسته به خلق و خو و فیزیک مردان، تحریک پذیری این نقاط بدن میتواند کم یا زیاد باشد.

۱- پا

دکتر “یا کرنر” متخصص مسایل جنسی که کتاب های بسیاری را در این زمینه تالیف نموده است می گوید:” از همسرتان بخواهید که جوراب خود را از پا خارج کند، سپس با استفاه از روغن شروع به ماساژ آنها نمایید. مردها عاشق این کار هستند.” در علوم باستانی نیز از پاشنه پا به عنوان یکی از نقاط اصلی تحریک پذیر بدن مردان یاد شده است.

۲- گوش

“امی لیواین” مشاور خانواده در نیویورک می گوید :”مردان عاشق لمس شدن گوش هایشان هستند. معمولا به گوش توجه زیادی نمی شود ولی برای ایجاد هیجان در مردان، گوش جز نقاط تحریک پذیر بدن به شمار می رود. به آرامی انگشتان شست و اشاره خود را در محل اتصال نرمه گوش با پوست صورت قرار دهید و به آرامی به سمت پایین حرکت کنید.”

۳- پشت زانو

درست است که لمس این بخش باعث غلغلک می شود ولی در شرایط انجام نزدیکی ، لمس این بخش بسیار تحریک کننده است. دکتر کرنر اعتقاد دارد که نواحی بی مو بسیار حساس می باشند  این بخش نیز جز همان نواحی به شمار می رود و به دلیل نازک بودن پوست در آن بسیار حساس است. برای این کار می توانید سرانگستان خود را با ملایمت به صورت دایره وار بر پشت زانوی شوهران حرکت دهید.

۴- عضلات زیرین شکم

دکتر کرنر می گوید که عضلات شکم در بخش پایین تر از ناف به دلیل ورود خون از آنجا به ناحیه تناسلی بسیار حساس است و با نوازش مکرر این ناحیه می توان مردان را از لحاظ جنسی تحریک نمود.

نقاط حساس بدن مردان

۵- درون ران پا

لیواین می گوید :”بخش درونی پا نیز از نقاط بسیار حساس بدن مردان می باشد که با نوازش آن می توانید حال همسر خود را تغییر دهید. به آرامی سرانگشتان خود را بر روی بخش درونی ران پا بالا و پایین ببرید و به شمت زیرین پا حرکت کرده و انگشتان اشاره و میانی خود را زیر ران بگذارید و سپس تمامی کف دست خود را روی بخش درونی ران قرار دهید و این کار را چندین بار تکرار نمایید.”

۶- ذهن

“باربارا بارتلیک” مشاور خانواده و مسایل جنسی می گوید :”می توانید به آرامی در گوش همسرتان مسایل تحریک کننده را زمزمه کنید. زیرا تحقیقاتی جدید نشان داده است که بخش اعظمی از برانگیختگی جنسی مردان در مرکز عصبی بدن(مغز) صورت می گیرد. پس اگر بتوانید مغز شوهر خود را به هیجان بیاورید خود به خود تمامی بدن او شروع به تحریک می شوند.”

۷- پلک

دکتر کارنر می گوید: “هنگامی که چشمان شوهرتان بسته است با بوسیدن و نوازش پلک و نواحی دور چشم می توانید علاقه خود را ه او نشان دهید.” در این حالت کنترل او تماما تحت اختیار شماست و این امر برای مردان لذت بخش است. به ارامی انگشتان خود را بر رو و اطاف چشمان شوهرتان بکشید و بر آن بوسه بزنید.

۸- پشت گردن

دکتر کارنر می گوید :”با لمس پشت گردن شوهر خود توسط پر و یا نوک انگشتان می توانید او را انگیزه جنسی او را برانگیزانید. شما می توانید دو حرکت مختلف ا با هم انجام دهید. برای مثال می توانید با یک دست گردن او را ماساژ داده و با دست دیگر خود نرمه گوش او را مورد نوازش قرار دهید.”

۹- پیشانی

ممکن است که پیشانی به هیپ وجه نقطه حساس به نظر نرسد ولی از آنجایی که تمامی اعصاب به مغز متصل هستند و بخش بسیاری از آنها نیز از پیشانی عبور می کنند می توان نتیجه گرفت که این بخش نیز ناحیه مهمی از نظر تحریک مردان به شمار می رود. پس با ماساژ پیشانی می توانید به پیشرفت مهمی در برانگیختن شوهر خود برسید.

 

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. somayeh:

    عالی بود. ممنون از زحمات شما

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.