کمیسیون امنیت ملی از تنگه هرمز و مراکز حساس امنیتی کشور بازدید می‌کند

۳۰م دیماه ،

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ بازدید از تنگه هرمز، پادگان‌ها، تمامی زندان‌ها، نقاط مرزی و سایر مناطق حساس کشور در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

منصور حقیقت‌پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، به برنامه‌های بازدیدی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس اشاره کرد و گفت: این کمیسیون در نظر دارد طبق وظیفه ذاتی خود از تمام نقاط حساس و امنیتی کشور بازدید به عمل آورد.

وی افزود: بازدید از تنگه هرمز، پادگان‌ها، تمامی زندان‌ها، نقاط مرزی و سایر مناطق حساس کشور از مواردی است که اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در آینده نزدیک از آنها بازدید خواهند کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بازدید از جزایر سه‌گانه از دیگر برنامه‌هایی است که طی ۲ هفته ‌آینده انجام خواهد شد.

حقیقت‌پور تاکید کرد: این بازدید در راستای ملاحظه روند اقدامات جاری، کیفیت استقرار نیروهای نظامی دریایی و میزان توانمندی آنها صورت می‌گیرد.

گفتنی است کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از چندی پیش بازدید از مراکز حساس کشور را در دستور کار قرار داده و هفته قبل نیز از زندان اوین بازدید کرد.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.