بررسی تحریم​ها و تنگه هرمز در اولویت‌ کاری کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره اولویت‌های کاری کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی به طور مستمر همه مسائل مربوط به تحریم، حوزه خلیج فارس و تنگه هرمز، مذاکرات ۱+۵ و نشست‌های کارشناسی را بررسی و روزانه پیگیری می‌کند.

وی همچنین گفت که کمیسیون متبوعش موضوع بیداری اسلامی و رویدادهای بحرین و سایر کشورها و انقلاب‌های منطقه، مسائل و تحولات سوریه و توطئه‌های قدرت‌های غربی علیه سوریه را معمولاً به طور روزانه پیگیری می‌کند و این موارد محورهایی است که کمیسیون نسبت به این آنها حساسیت دارد.

نقوی حسینی ادامه داد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی توطئه‌های امنیتی که علیه کشورمان انجام می‌شود و نیز موفقیت‌های وزارت اطلاعات در خنثی‌سازی و کشف این توطئه‌ها را به طور مستمر پیگیری می‌کند.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خاتمه متذکر شد: کمیسیون متبوعش موضوعات مربوط به تقویت بنیه دفاعی و حمایت از صنایع دفاعی و موشکی را مورد رسیدگی قرار می‌دهد، اقدامات سپاه در حوزه آماده‌سازی دفاعی کشور در برابر هر توطئه‌ای به طور جدی مورد حمایت کمیسیون است و اعضای کمیسیون همواره این موضوع را بررسی می‌کنند.

/۲۹۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.