منتخب ونزوئلا این کشور را برای ۴ سال دیگر ضدامپریالیستی باقی خواهد گذاشت

۲۷فروردین۱۳،

یک کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک با بیان اینکه ونزوئلا با این پیروزی یک کشور ضد امپریالیستی باقی خواهد ماند، گفت: هرچند این مسئه به معنای پایان توطئه‌ها نخواهد بود چراکه آمریکایی‌ها نهایت تلاش خود را برای اخلال در امور کشور ونزوئلا به کار خواهند گرفت.

“محمدحسن قدیری ابیانه” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به انتخاب “نیکلاس مادورو” در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا، گفت: پیروزی مادورو استمرار مناسبات ایران با این کشور را بیش از قبل رقم خواهد زد.
 
وی با تاکید بر اهمیت پیروزی مادورو در آمریکای لاتین، ادامه داد: علی‌رغم حمایت‌های آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش از مخالفین حزب چاوز، برای مانع پیروزی آنها اما انتخاب مادورو به عنوان رئیس جمهور آینده این کشور مهر باطلی بر این اقدام بود.

قدیری ابیانه با بیان اینکه ونزوئلا با این پیروزی یک کشور ضد امپریالیستی باقی خواهد ماند، تصریح کرد: هرچند این مسئله به معنای پایان توطئه‌ها نخواهد بود چراکه آمریکایی‌ها نهایت تلاش خود را برای اخلال در امور کشور ونزوئلا به کار خواهند گرفت.

این کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک در پایان خاطر نشان کرد: مادورو باید مراقب توطئه‌های غرب باشد چراکه سازمان CIA آمریکا و موساد محدودیتی برای جنایات و اقدامات خصمانه خود قائل نیستند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.