مهدی مقدم و حمید درخشان به ˝امروز هنوز تموم نشده˝ می آیند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

برنامه تلویزیونی ˝امروز هنوز تموم نشده˝ در هفته جاری با حضور مهمانان مختلف از حوزه های ورزشی و موسیقی و… روی آنتن شبکه اول سیما می رود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی این برنامه ، برنامه تلویزیونی “امروز هنوز تموم نشده” به تهیه کنندگی احسان ارغوانی و کارگردانی یوسف طاهریان در هفته جاری به موضوع خودرأی بودن انسان ها می پردازد.

در هر قسمت از این برنامه مهمانان مختلفی در استودیو حضور خواهند داشت و دربارهٔ این موضوع با پدرام کریمی مجری به گفت وگو می پردازند. در اولین قسمت از برنامه این هفته که ساعت ۱۵:۴۵ روی آنتن می رود حاج آقا حلوائیان در استودیو حضور خواهد داشت. ضمن اینکه عبدا… روا مجری برنامه هایی چون “با کی بریم سیزده بدر” و… نیز یکشنبه مهمان برنامه خواهد بود.

مهمانان روز دوشنبه برنامه نیز افشین عبداللهیان سردبیر روزنامه ابرار ورزشی و حمید درخشان سرمربی فوتبال خواهند بود. سه شنبه نیز مهدی مقدم خواننده پاپ در برنامه حضور خواهد داشت و دربارهٔ مقوله موسیقی و موضوع اصلی برنامه صحبت می کند. ضمن اینکه مهدی اسماعیل تبار کارشناس برنامه نیز روز چهارشنبه به بحث روانشناسی دربارهٔ خودرأی بودن انسان ها می پردازد.

“امروز هنوز تموم نشده” از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه روی آنتن شبکه اول سیما می رود.
سایر عوامل اصلی برنامه عبارتند از: نویسنده: کریم خودسیانی، مدیر تولید: ایرج طایفه، طراح دکور: محمدمهدی قاسمی، برنامه ریز و مدیر روابط عمومی: امین داداشی، جانشین تولید: عرفان میدان لو، عکاس: حسین حاجیلری.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.