مهلت ارسال آثار به بخش نمایشنامه‌نویسی تئاترشهر تمدید نمی‌شود

۱۹خردادماه،

مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی دومین جشنواره تئاتر شهر فردا ۲۰ خرداد به پایان می‌رسد.

به گزارش هنرآنلاین، مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه نمایشنامه نویسی تمدید نمی شود و نمایشنامه نویسان علاقه مند به شرکت در این بخش می توانند تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۰ خرداد نمایشنامه و مدارک مورد نیاز را به دبیرخانه تحویل دهند.

بخش مسابقه نمایشنامه نویسی به منظور تولید آثاری متناسب با موضوعات جشنواره برگزار می گردد و آثار منتخب مسابقه نمایشنامه نویسی به شکل نمایشنامه خوانی توسط پیشنهاد دهنده و یا نویسنده اجرا خواهد شد.

نمایشنامه نویسان باید سه نسخه نمایشنامه تایپ شده را به همراه یک نسخه لوح فشرده نمایشنامه تایپ شده در محیط word، همراه با فرم تکمیل شده تقاضای حضور،چکیدهی سوابق هنری متقاضی در یک صفحه ۴a تایپ شده، چکیدهی اثر در یک صفحه ۴a تایپ شده و یک قطعه عکس خود را تا ۲۰ خرداد ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در بلور کشاورز- نبش کوچه دائمی – سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران – طبقه ۹- مدیریت هنرهای نمایشی ارائه دهند.

طبق فراخوان ، حداکثر ۱۰ نمایشنامه به این بخش راه خواهند یافت که به هر یک از نمایشنامه های راه یافته به مرحلهی نهایی این بخش ، تا سقف مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال کمک هزینه نمایشنامه خوانی پرداخت خواهد شد. همچنین با برگزاری جلسه نمایشنامه خوانی و ارزیابی داوران از بین آثار منتخب جایزهی نمایشنامهی اول مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال، نمایشنامهی دوم مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال و نمایشنامهی سوم مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ ریال به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

دومین جشنواره تئاتر شهر تهران با دبیری شهرام کرمی و به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تابستان ۹۲ برگزار می گردد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.