مهلت ۱۰ روزه دانشجویان برای ثبت‌نام در مسکن‌مهر هشتگرد

۳۱اردیبهشت،

http://www.bananews.ir/معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هفته قبل کارهای واگذاری مسکن مهر دانشجویی ۱۰۰ دانشجو انجام گرفته است و پس از مراحل اداری مسکن مهر این اشخاص تحویل داده خواهد شد.

به گزارش غلامرضا خواجه سروی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه حوزه علم و فناوری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در جمع خبرنگاران از مهلت ۱۰ روزه به دانشجویان برای مراجعه به معاونت فرهنگی وزارت علوم جهت ثبت در مسکن مهر شهر هشتگرد خبر داد و افزود: دانشجویانی که مطابق شرایط وزارت مسکن ثبت نام کرده‌اند، مسکن آنها در حال واگذاری است و تا کنون برای شهر تازه پردیس لیست ۱۰۰ نفری از دانشجویان به وزارت مسکن ارسال شده است.

وی دربارهٔ نحوه اولویت بندی این ۱۰۰ نفر اظهار کرد: اولویت واگذاری مسکن مهر با دانشجویان مقاطع تحصیلی بالاتر و کسانی است که دارای فرزند می باشند و شرط تاهل از شرایط اصلی ثبت نام می‌باشد.

خواجه سروی با بیان اینکه تا کنون ۲۰ هزار دانشجو برای دریافت مسکن مهرثبت نام کرده‌اند، ادامه داد: با توجه به اینکه مراجعات از سوی سازمان‌های دیگر نیز به وزارت مسکن بسیار است، همین امر سبب شده تا درخواست دانشجویان به تأخیر بیفتد.

وی افزود: از سوی وزارت مسکن این قول داده شده است که در ظرفیت تازه شهر پردیس سهمیه‌ای نیز برای دانشجویان در نظر گرفته شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در خاتمه با بیان اینکه امکان واگذاری مسکن مهر برای دانشجویانی که در کلان شهرها ثبت‌نام کرده‌اند، وجود ندارد و آنها به شهر‌های تازه معرفی خواهند شد، گفت: دانشجویانی هم که در شهرستان‌ها برای دریافت مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند با مکاتباتی که با اداره راه و شهرسازی استان هایشان انجام گرفته احتمالا در خرداد ماه پیامک‌هایی مبنی بر مراجعه به سازمان مسکن برایشان ارسال خواهد شد.

– ، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فاطمه:

    سلام
    امکان تمدید این شرایط برای دانشجویان وجود دارد؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.