موفقیت شرکت‌های فناوری در ایجاد توازن میان کار و زندگی شخصی کارکنان

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکتی که رتبه اول شرکت‌های تجاری جهان را در زمینه ایجاد توازن میان کار و زندگی کسب کرده، دارای بخش خاصی است تا خدمات رایگانی از جمله کمک به پرورش بچه‌ها، مراقبت از اشخاص مسن و ارائه پیشنهاد‌هایی به دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد.
 
به گزارش فارس به نقل از آی تی ورلد، از میان ۲۵ شرکت تجاری که در سطح جهان در زمینه ایجاد توازن میان کار و زندگی شخصی کارکنانشان رتبه های برتر را کسب کرده اند، ۱۶ شرکت در حوزه آی تی فعال می باشند.
 
تازه ترین رتبه‌بندی انتشار یافته در پایگاه اینترنتی کاریابی Glassdoor نشان می‌دهد که شرکت‌های SAS و National Instruments که هر دو در حوزه فناوری اطلاعات فعال می باشند، رتبه‌های اول و دوم را در این زمینه کسب کرده‌اند.
 
SAS Institute نرم‌افزارهای تحلیلی برای صاحبان کسب و کار عرضه می‌کند و محصولاتش به خصوص در میان شرکت‌های نفت و گاز پرطرفدار است. این شرکت که امسال رتبه اول را کسب کرده سال قبل رتبه چهارم را به خود اختصاص داده بود. در مقابل National Instruments که نرم افزارهای تست تجهیزات و بصری سازی عرضه می کند رتبه دوم را به دست آورده است.
 
از جمله شرکت های برتر آی‌تی که در این فهرست قرار دارند می‌توان به Slalom Consulting، Mentor Graphics، FactSet  و  Agilent Technologiesاشاره کرد. اسامی بعضی شرکت‌های مشهور فناوری مانند یاهو، AOL، نوکیا و مسترکارد هم در رتبه‌های پایین تر این فهرست ملاحظه می گردد.
 
کارشناسان می‌گویند حضور SAS در صدر این فهرست عجیب نیست. این شرکت دارای بخش خاصی موسوم به اداره کار – زندگی است که هشت کارمند آن به طور تمام وقت در جهت ارائه خدمات رایگان به کارمندان فعالیت می کنند. از جمله این خدمات می‌توان به کمک به پرورش بچه‌ها، مراقبت از اشخاص مسن و ارائه پیشنهاد هایی به دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد.
 
این اداره سال قبل نزدیک به ۲۰۰ نشست برای کارکنان شرکت SAS  واعضای خانواده های آنان برگزار کرد. SAS بیش از ۵۵۰۰ کارمند دارد که باید ۱۴۰ ساعت در ماه کار کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.