مومنین بیش از دیگران مقید به رعایت ضوابط بهداشتی هستند/ مجالس مذهبی قابل برگزاری خواهد بود

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه دقایقی پیش به صورت آنلاین آغاز شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز با اهالی رسانه که به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) گفت: ما افتخار می کنیم که در زمره پیروان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه امام باقر(ع) هستیم و باید تلاش کنیم که هم در حوزه عمل و هم در حوزه علم و دانش تعالیم و رفتار ان امام عزیز را در جهان تبلور بخشیم.

وی افزود: دهه اول ذی الحجه و روزهای عرفه و قربان در زمره برترین ایام سال به حساب می‌آید و فرصتی برای خودشناسی و خداشناسی و توجه به بندگان خداوند متعال است. روز عرفه روز راز و نیاز و دعا و مناجات است. شرایط کرونایی کشور به هیچ عنوان نباید باعث غفلت ما از برکت این ایام و از دست دادن فضیلت روز عرفه و عید سعید قربان شود.

اسماعیلی تصریح کرد: مومنین و جامعه اسلامی و ایمانی ما نشان داده‌اند که بیش از دیگران مقید به رعایت ضوابط و مقررات و دستورالعمل‌ها از جمله دستورالعمل‌های بهداشتی ایام ابتلای به بیماری کرونا هستند و بر این باوریم که مجالس و محافل مذهبی ما از جمله دعای با برکت عرفه با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی از ناحیه جامعه ایمانی ما قابل برگزاری خواهد بود.

این خبر تکمیل می شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.