وزارت جهاد کشاورزی در توزیع اقلام نذورات شب‌های قدر تسریع کند

بوشهر- رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و موضوع گرانی اجناس باید نسبت به توزیع اقلام نذورات هیئت‌های مذهبی طبق تنظیم بازار اقدام شود.

وزارت جهاد کشاورزی در توزیع اقلام نذورات شب‌های قدر تسریع کند

به گزارش ممتاز نیوز، نوشاد نوشادی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه مهمانی و بندگی خداست و شب‌های قدر هم از بهترین شب‌های سال و بهترین فرصت برای بهره مندی از رحمت الهی و خودسازی انسان‌ها و رفع کاستی است و باید تلاش شود تا شاهد حضور همه جانبه و گسترده مردم همراه با شور و شعور در مجالس شب‌های قدر باشیم.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۹۳ هزار هیئت مذهبی در سطح کشور خاطر نشان کرد: هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در برگزاری مجالس ماه مبارک رمضان دارند.

نوشادی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی امسال هم همچون سال‌های گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به مواسات و کمک‌های مومنانه و برنامه‌های متنوع فرهنگی و جهادی در سطح کشور فعالیت می‌کنند و برنامه‌های باشکوه سوگواری ایام شهادت حضرت علی علیه السلام و احیا شب‌های قدر در دستور کار است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و موضوع گرانی اقلام و اجناس باید نسبت به توزیع اقلام نذورات هیئت‌های مذهبی طبق تنظیم بازار اقدام شود.

وی تاکید کرد: در همین راستا امیدواریم با همکاری وزارت جهاد و کشاورزی مشکلی برای تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز نذورات هیئت‌های مذهبی و مساجد در استان‌های کشور به وجود نیاید.

نوشادی در پایان از هیئت‌های مذهبی و بانیان مجالس هم خواست تا با رعایت کامل موارد بهداشتی نسبت به پخت و توزیع نذورات اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.