ناتمام ماندن پرونده هسته‌ای ایران آخرین هدف برای توطئه چینی غرب است

۲۱اردیبهشت،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ناتمام ماندن پرونده فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ایران آخرین هدف برای توطئه چینی غرب است.

“احمد بخشایش” نماینده مردم اردستان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه فرانسه مبنی بر اینکه “پرونده هسته‌ای ایران با بحران سوریه در ارتباط است”، گفت: غرب به‌ویژه آمریکا از هر ابزار و وسیله‌ای برای به چالش کشیدن نقش مثبت و موثر جمهوری اسلامی ایران در حل بحران سوریه استفاده می‌کند.   
 
وی در ادامه افزود: ایران همواره با حمایت از جبهه مقاومت در سوریه خواستار حل بحران این کشور از طریق راه‌حل‌های سیاسی و مسالمت‌آمیز است و همواره بر این مهم تاکید دارد که مردم این کشور خود باید برای سرنوشت کشورشان تصمیم‌گیری کنند، نه بیگانگان؛ بنابراین می‌توان گفت بحران سوریه تقابل ایران و آمریکا در منطقه است.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با بیان اینکه ناتمام ماندن پرونده صلح‌آمیز ایران آخرین هدف برای توطئه چینی غرب است،خاطرنشان کرد: غرب به‌خوبی می‌داند که چنانچه پرونده صلح‌آمیز کشورمان به سرانجام رسد دیگر نمی‌تواند توطئه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم خود طراحی کند بنابراین چنین اظهاراتی را بیان می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.