تحریم‌ها علیه ایران کار ساز نبود/غربی‌ها در پرونده هسته‌ای کشورمان دچار تزلزل در تصمیم‌گیری شده‌اند

۱۰اردیبهشت،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: غربی‌ها بر سر پرونده هسته‌ای کشورمان دچار تزلزل در تصمیم‌گیری شده‌اند و همین امر سبب شده است تا آمریکا ناتوانی خود را برای مذاکره مستقیم با ایران به کار ببندد.

“حسن لاسجردی” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به درخواست جان‌کری وزیر امور خارجه ایالات متحده از کنگره آمریکا مبنی بر اینکه آمریکا توان خود را برای مذاکره مستقیم با ایران به کار ببندد، اظهار داشت: موضوع مذاکره ایالات متحده با کشورمان  به سبب حساسیت پرونده هسته‌ای، مدتهاست که  در دستور کار دولت اوباما قرار گرفته است.

این کارشناس سیاست خارجی ادامه داد: همواره پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در فضای بین‌الملل با اقدام متضاد در حال پیگیری بوده است.

لاسجردی با بیان اینکه سیاست‌های آمریکا در قبال پرونده هسته‌ای کشورمان هموراه  تهدید وتحریم بوده است، اظهار داشت: این تهدیدها می‌تواند حواشی و هزینه‌های زیادی را در معادلات منطقه خاورمیانه به وجود آورد که ایالات متحده باید پذیرای آن باشد.

این کارشناس سیاست خارجی خاطر نشان کرد: غربی‌ها بر سر پرونده هسته‌ای کشورمان دچار تشدید و تزلزل در تصمیم‌گیری شده‌اند و  همین امر سبب شده است تا آمریکا ناتوانی خود را برای مذاکره مستقیم با ایران به کار ببندد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.