تشدید تحریم ها نشانگر خشم آمریکا از موفقیت های هسته ای ایران است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: عملکرد مثبت و موفقیت آمیز تیم مذاکره کننده هسته ایران، جنگ روانی امریکا و غرب علیه برنامه هسته ای ایران را باشکست روبرو کرده بنابراین تشدید تحریم ها علیه کشورمان نشانگر خشم آمریکا و غرب از موفقیت های روز افزون طرف ایرانی است.

علیرضا داوری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به موفقیت تیم مذاکرات هسته ای ایران از ابتدا تاکنون گفت: هیئت مذاکره کننده ایران با استفاده از تاکتیک های جدید دیپلماسی در برنامه هسته ای توانسته روند مذاکرات را در جهت خوبی هدایت کند و جنگ روانی آمریکا و غرب علیه برنامه هسته ای ایران را باشکست روبرو کرده بنابراین تشدید تحریم ها نشانگر خشم آمریکا و غرب از موفقیت های روز افزون طرف ایرانی است.

وی در ادامه تاکید کرد: رابطه میان موفقیت برنامه های هسته ای ایران و تحریم ها رابطه ای معکوس بوده و با پیشرفت مذاکرات در چارچوب قوانین، شاهد عمیق تر شدن تحریم ها علیه ایران هستیم.

داوری تصریح کرد: ایران با سیاست های واقع بینانه تلاش می کند تا آمریکا را متوجه موثر نبودن تحریم ها علیه خود کند و از سوی دیگر تحریم ها علیه کشورمان، نظام اقتصادی جهان را تحت شعاع قرار داده است.

این کارشناس مسائل هسته ای در پایان خاطر نشان کرد: تیم مذاکره کننده  ایران  توانسته روند مثبتی را در مذاکرات طی کند و طرف غربی را به سمتی هدایت کرده که به تدریج با برنامه ها و پیشنهادات ایران موافقت خواهدکرد.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. 123:

    نظرم بده بنظرم یاس باید رییس بشه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.