ایران هرگز در مقابل زورگویی‌های غرب سر تسلیم فرود نخواهد آورد

۶ م دیماه ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اتحادیه اروپا و آمریکا تحت تاثیر لابی صهیونیستی قرار داشته و سیاست‌های خود را در مورد پرونده هسته‌ای ایران طبق منافع آنها تنظیم می‌کنند، اما این سیاست‌ها هرگز ایران را وادار به تسلیم نخواهد کرد.

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: اعمال تحریم‌های جدید در چارچوب سیاست‌های چماق و هویج غرب علیه ایران است.

 
وی افزود: تجربه نشان می‌دهد که هرگاه جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵ در آستانه برگزاری دور جدیدی از مذاکرات قرار دارند، سلسله‌ای از تحریم‌ها برای اخذ امتیازات بیشتر از کشورمان آغاز می‌شود.
 
هانی‌زاده در ادامه با اشاره به روند صلح‌آمیز انرژی اتمی در جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد:‌ ایران بارها در مجامع بین‌المللی بیان کرده است که تحت هیچ شرایطی از حق مشروع خود در برخورداری صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای دست برنخواهد داشت.
 
وی اظهار داشت: غرب و اتحادیه اروپا قادر نخواهند بود با اعمال تحریم‌های جدید بر سیاست‌های کلان ایران در ادامه روند انرژی هسته‌ای تاثیرگذار باشند، چراکه کشورمان در این مسیر عزم خود را جزم کرده است.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: اتحادیه اروپا و آمریکا تحت تاثیر لابی صهیونیستی قرار داشته و سیاست‌های خود را در مورد پرونده هسته‌ای ایران طبق منافع آنها تنظیم می‌کنند، اما این سیاست‌ها هرگز ایران را وادار به تسلیم نخواهد کرد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.