ناظمی: تلاش‌ کردیم حاشیه را از داماش دور کنیم

۲۷م اسفند ،

افشین ناظمی پس از بازی دو تیم داماش گیلان و گهر دورود که در ورزشگاه تختی شهرستان دورود لرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازیکنان تیم داماش گیلان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش فارس ، وی با اشاره به اینکه تیم گهر نیز یک بازی خوبی را ارائه داد، افزود: به بازیکنان تیم داماش تبریک می‌گویم آنها امروز با تمام توان به میدان آمدند و این سه امتیاز را از آن خود کردند.

ناظمی خاطرنشان کرد: امروز در این بازی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که حاشیه را از تیم داماش گیلان دور کنیم زیرا قبل از بازی، بازیکنان این تیم حاشیه‌هایی را در ذهن خود می‌پروراندند.

سرمربی تیم داماش گیلان خاطرنشان کرد: امروز شاهد بازی قابل قبولی از دو تیم به خصوص تیم داماش گیلان بودیم و تیم گهر نیز در این دیدار خوب حاضر شد.

ناظمی تصریح کرد: امروز ما در ورزشگاه تختی دورود شاهد تشویق همه‌جانبه تماشاگران دورودی از تیم خود بودیم و در حقیقت این تماشاگران هیچگونه ناسزایی را علیه تیم ما ندادند که باید ار آنها تقدیر و تشکر کرد.

از هفته سی‌ام لیگ برتر بازی دو تیم گهر درود و داماش گیلان عصر امروز رأس ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی درود لرستان برگزار شد که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم داماش گیلان پایان یافت.

گهر درود با این باخت ۱۹ امتیازی ماند و همچنان در قعر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال به سر می‌برد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.