نتایج دیدارهای دوستانه باشگاهی فوتبال

   باشگاه تاتنهام هاتسپرز که برای برپایی اردوی پیش فصل خود به آمریکا سفر کرده برابر تیم نیویورک ردبولز به برتری رسید. در این دیدار کوپر در دقیقه ۸ و از روی نقطه پنالتی گل نیویورکی‌ها را وارد دورازه تاتنهام کرد. این نتیجه تا دقیقه ۶۰ باقی ماند تا اینکه گرت بیل توانست حساب کار را به تساوی بکشاند. ۵ دقیقه بعد سیگوردسن گل برتری شاگردان آندره ویاشس بواس را زد تا این تیم بتواند پیروز میدان باشد.

آژاکس نیز در ادامه بازی‌های ضعیف پیش فصل خود برابر نورویچ سیتی انگلیس به تساوی یک بر یک رسید. هلندی‌ها که به انگلیس سفر کرده بودند در دقیقه ۷ از حریف خود عقب افتادند. پیلکینگتن گل برتری قناری‌ها را وارد دروازه آژاکس میهمان کرد. در دقیقه ۳۰ شون توانست گل تساوی را بزند. این نتیجه تا پایان با نتیجه یک بر یک باقی ماند.

در دیداری دیگر که در باوندری پارک برگزار شد، اولدهام اتلتیک میزبان منچسترسیتی بود. در دقیقه ۴ سیتی از حریف خود عقب افتاد. گائل کلیشی با پاس اشتباه رو به عقب خود باعث شد تا رابی سیمپسن، مهاجم اولدهام دروازه جو هارت را باز کند. روکه سانتاکروز در دقیقه ۵۳ روی پاس سمیر نصری گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد ولی در ادامه و در وقت‌های تلف شده نیمه دوم جاناتان گراوندز گل دوم اولدهام را زد تا تیم پر مهره سیتی شکست بخورد.

نتیجه سایر دیدارها به شرح زیر است:

شروزبری ۲ – ولورهمپتن ۲

بری یک – بیرمنگام ۵

گرافشاپ یک – اوساسونا یک

خیمناستیک یک – اسپانیول ۲

سوسیداد ۲ – ساراگوسا یک

 

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.