نحوه ثبت نام برگزیدگان جشنواره‌های علمی در کنکور ۹۲ اعلام شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

نحوه ثبت نام برگزیدگان جشنواره‌های علمی در کنکور ۹۲ اعلام شد

نحوه ثبت نام برگزیدگان جشنواره‌های علمی در کنکور 92 اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور نحوه ثبت نام و فرصت ارسال مدارک برگزیدگان جشنواره‌های معتبر علمی از جمله خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی برای کنکور ۹۲ را اعلام کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از مهر، پیرو اطلاعیه ۲۹ اردیبهشت ۹۲ پیرامون ضوابط و شرایط و نحوه پذیرش برگزیدگان جشنواره ها، متقاضیان استفاده از تسهیلات پذیرش برگزیدگان جشنواره‌های معتبر علمی (از قبیل خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی و …) موضوع آیین نامه شماره ۲۲۳۵۴/و ۲ خردادماه ۹۱ که حائز شرایط آیین نامه می باشند می توانند برابر با فرایند اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان باید پس از دریافت (دانلود) فایل ثبت نامی از پایگاه اینترنتی سازمان سنجش اطلاعات شخصی و کدرشته محل های مورد تقاضای خود را جهت بررسی در فرم مربوطه وارد کنند کد رشته محل های انتخابی باید متناسب با طرح برگزیدگی باشد.

برای سهولت در انتخاب کدرشته محل ها، دفترچه های انتخاب رشته آزمون سراسری سال بر روی پایگاه اینترنتی جهت دریافت (دانلود) موجود است.

کپی آخرین مدرک تحصیلی و معرفی نامه برگزیدگی از دبیرخانه جشنواره مربوطه نیز از جمله مدارک مورد نیاز است که متقاضیان پس از تهیه آنها باید نسبت به ارسال مدارک حداکثر تا تاریخ ۲۷ شهریورماه ۹۲ از طریق پست، به آدرس سازمان سنجش و یا از طریق نمابر (فاکس) به شماره ۸۸۸۰۲۷۲۱-۰۲۱ اقدام کنند.

متقاضیان می توانند مدارک خود را به آدرس تهران، خیابان کریم خان زند، بین خیابان استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی، پلاک ۲۰۴، سازمان سنجش آموزش کشور، طبقه ۴ ، دفتر طرح و آمار ارسال کنند.

متقاضیانی که حضورا به دانشگاهها مراجعه کرده و مدارک خود را به دانشگاه ارایه کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و می توانند از طریق دانشگاه، وضعیت پذیرش خود را پیگیری کنند. دانشگاهها مدارک متقاضیانی را که مستقیما پذیرش می ­کنند، جهت بررسی و تایید به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال می کنند.

متقاضیانی که از طریق نمابر (فاکس) نسبت به ارسال مدارک اقدام می کنند در صورتی که پذیرفته شوند، برای دریافت معرفی نامه دانشگاه، باید اصل معرفی نامه برگزیدگی از دبیرخانه جشنواره مربوطه و کپی آخرین مدرک تحصیلی خود را حداکثر تا زمان دریافت معرفی نامه، ارایه کنند.

تاریخ دریافت معرفی نامه برای ارایه به دانشگاه، یک هفته پس از بررسی مدارک خواهد بود.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.