نخستین مرکز غربالگری بیماریهای سرطان زنان در تبریز افتتاح شد

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نخستین مرکز غربالگری بیماری های سرطان زنان در مرکز آموزشی درمانی الزهراء (س) تبریز افتتاح شد.

وزیر

به گزارش گروه سلامت ممتازنیوز به نقل از خبرگزاری دانا(داناخبر)، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح نخستین مرکز غربالگری بیماریهای سرطان زنان و توسعه مرکز آموزشی درمانی الزهراء (س) تبریز ضمن قدردانی از مسوولان دانشگاه و خیرین استان در راه اندازی این مرکز گفت: خداوند در فطرت همه انسانها توجه به نیازمندان و دستگیری از محرومان را قرارداده و به دلیل وجود این افراد پاک و شریف باید از فرصتها استفاده کرده و در این امر خیر برای رفع مشکلات بهداشت و درمان مردم زمینه های لازم را بیش از گذشته فراهم سازیم.

وی گفت: عمیقا معتقدم همه کسانی که در هر کجای دنیا گامی برای امور خیر برمی دارند مورد لطف و عنایت خداوند هستند که البته این توفیق برای همه فراهم نمی شود.

وزیر بهداشت کار خیر را نه تنها احداث بیمارستان بلکه لبخند یک پرستار به بیمارش دانسته و ارزش آن را غیر قابل وصف برشمرد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم برای ارایه خدمات مناسب تر به مردم و رضایتمندی آنها زمینه حضور مشارکت خیرین و مردم را فراهم کنیم.

گفتنی است: این مرکز با مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در ضلع جنوبی مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) احداث شده است.


خبرگزاری دانا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.