نرم افزارهای اینترنتی برای آخر هفته +دانلود

۱۶خردادماه،

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه می باشند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی می باشند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های قبل برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید. این هفته برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

ثبت اطلاعات اینترنت – آندروید

همه ی ما خواستار آماردهی لحظه ای هستیم. سیستم عامل اندروید آمار دهی در مورد اتصالات شبکه ای را بر روی صفحه ی نمایش شما نشان نمی دهد. شما از پهنای باندی که برای دانلود و آپلود مصرف کرده اید اطلاعی ندارید. این نرم افزار، یک ابزار ساده برای ثبت اطلاعات شبکه شما می باشد. شما می توانید یک نشانگر در هر گوشه از تصویر خود که خواستید قرار دهید، رنگ آن را تنظیم کنید و به بررسی لحظه ای ارتباطات خود بپردازید. شما برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید ۲٫۲ به بالا دارید.

برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

آزمایش سرعت اینترنت – سیمبیان

با استفاده از برنامه ی کم حجم Speed Meter می توانید کانکشن اینترنت خود را در گوشی های نوکیا سیمبیان تست کنید و سرعت دانلود و آپلود خود را به دست بیاورید . کار با این برنامه بسیار ساده می باشد و پس از نصب و زدن دکمه آغاز ، برنامه کار تست را آغاز می کند و در انتها نیز تمام اطلاعات به دست آماده را در اختیار شما قرار می دهد.

برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار دانلود منیجر – ویندوز فون 

یکی از نرم افزارهای بسیار مهم برای تمامی تلفن های همراه دانلود منیجر است. از آنجایی که این روزها دانلود در میان دارندگان تلفن های همراه بسیار بالاست این نرم افزار می تواند بسیار راحت به شما کمک کند تا دانلودها را برنامه ریزی کرده و سرعت کانکشن و کنترل آن را در دست داشته باشید.

برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.