نسخه تازه بازی اتومبیل‌رانی NFS در راه است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شــرکت Criterion Games در حـــــــال کار کردن روی مدل مفهومی بازی تازهی موسوم به Need for Speed Millionaire که «آلکس وارد» (Alex Ward) مدیر استودیوی تولید بازی این شرکت از آن با عنوان بهترین نسخه بازی NFS یاد می‌کند.
 
«وارد»، در مورد این بازی روی شبکه اجتماعی توییتر توضیح داد: «ما پیش از عرضه Need for Speed Hot Pursuit در حال کار کردن روی NFS Millionaire هستیم. شما در این بازی پس از آنکه در یک قرعه‌کشی شانس برنده می‌شوید، می‌توانید Supercars را به عنوان بهترین خودروی بازی برای خود و دوستانتان خریداری کنید».
او در ادامه گفت: «برای این بازی حالت مسابقه Top Gear در نظر گرفته شده است. ما برای تکمیل این بخش مشکلاتی را پیش‌رو داشتیم. اما هم‌اکنون توانسته‌ایم با پشت سر گذاشتن این مشکلات، بهترین حالت بازی را در اختیار کاربران بگذاریم».
وارد اظهار داشت که شرکت Criterion به مدت ۶ ماه روی مدل مفهومی این بازی کار کرده است و در آخر موفق به ارایه نسخه ویژه‌ای از این محصول شده که پیش از عرضه نهایی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
وارد گفت: «نگران نباشید. ما در هیچ‌یک از نسخه‌های تازه بازی‌های خود قابلیت‌های خوب قبلی را کنار نمی‌گذاریم. ساخت یک بازی مانند نسخه قبلی اصلا هیجان‌انگیز نیست. اما ما همه قابلیت‌های قبلی را به همراه امکانات تازه در یک بازی تازه و پیشرفته برای شما عرضه می‌کنیم.»

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.