محمد متوسلانی به˝ لاله˝ پیوست

محمد متوسلانی در نقش نایب رئیس یک فدراسیون اتومبیل رانی در فیلم ˝لاله˝ به کارگردانی اسی نیک نژاد پیوست.

محمد متوسلانی در گفت و گو با هنر آنلاین در باره کارهای تازهش در حوزه بازیگری گفت: قرارداد بازی در فیلم “لاله” به را به کارگردانی اسی نیک نژاد را به تازگی بسته ام. در این فیلم در نقش یک نایب رئیس فدراسیون اتومبیل رانی را بازی می کنم. فیلم آخرین مراحل پیش تولیدش را سپری می کند و فیلمبرداری از اواسط اسفند آغاز می گردد.

سازنده “سازش” در مورد ویژگی های نقش گفت: این شخصیت کاراکتری مثبت دارد و به شخصیت زن اصلی فیلم که قهرمان اتومبیل رانی است کمک های بسیاری انجام می دهد و آدمی گره گشا ومهربان محسوب می گردد.

وی در مورد حضور بازیگران خارجی در فیلم “لاله” گفت: به سبب فراهم نشدن حضور بازیگران خارجی از کشورهای آمریکا، اروپا، هند و ترکیه قرار است از بازیگران ایرانی که به زبان انگلیسی تسلط دارند در این فیلم استفاده شود.

متوسلانی در باره کارکردن با اسی نیک نژاد افزود: این کارگردان و فیلم هایش را نمی شناختم و بعد از ملاقات برای قرار داد و حضورم در فیملم بعضی از کارهایش را دیدم و متوجه شدم کارهایش با کیفیت و در حد استانداردی می باشند و امیدوارم فیلم خوش ساخت و حرفه ای ساخته شود که امکان اکران در خارج از کشور را پیدا کند.

آخرین حضور محمد متوسلانی در سینما بازی در فیلم “گناهکاران” به کارگردانی فرامرز قریبیان است که در نقش یک مامور بازنشست اداره آگاهی به ایفای نقش در کنار بازیگرانی مثل رامبد جوان، همومن برق‌نورد و کوروش تهامی پرداخته بود.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.