نظر آقای وزیر در مورد کارگردان فیلم “لاله”

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اینکه کارگردان فیلم “لاله” در کارنامه خود ساخت فیلم‌های غیراخلاقی و مستهجن را دارد ضمن امتناع از پاسخگویی در این خصوص گفت: هیچ صحبتی در مورد کارگردان فیلم لاله ندارم.

به گزارش ممتازنیوز، سید محمد حسینی در گفتگو باممتازنیوز، در خصوص مخالفت مجلس با ساخت فیلم “لاله” به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس با این پروژه مخالفت‌هایی را داشته‌اند که وزارت فرهنگ‌‌‌ و‌ ارشاد‌ اسلامی آماده توضیح در مورد این فیلم به نمایندگان مردم است.
وی افزود: ما کارهای مشترک بسیار زیادی از جمله فیلم جنگی «۳۳ روز»، «شیخ احمد قمی»، «حکیم اصفهانی» و … را داشته‌ایم و حتی فیلمی در خصوص سقوط  هواپیمای ایرباسی که مورد هدف آمریکایی‌ها قرار گرفت، در حال تهیه است و تاکنون هم مشکلی به وجود نیامده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان داشت: فیلم لاله شاید به دلیل اینکه بیشتر مخاطبانش خارج از کشور هستند و به زبان انگلیسی است برایش حاشیه درست کرده‌اند که با تمهیدات صورت داده شده، مشکلی به وجود نیامده است.

حسینی در پاسخ به این سؤال که کارگردان فیلم لاله در کارنامه خود ساخت فیلم‌های غیراخلاقی و مستهجن را دارد ضمن امتناع از پاسخگویی به این سؤال گفت: هیچ صحبتی در مورد کارگردان فیلم لاله ندارم.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.