نسل تازه کامارو یا ستاره ی سینما

اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم های سینمایی موفق Transformers در قسمت چهارم خود محصولات برندهای معتبری همچون بوگاتی ، شورولت و پاگانی را به نمایش خواهد گذاشت ، اما قسمت چهارم آن همانند قسمت اول که نسل تازه شورولت کامارو در آن رونمایی شد ، این بار نیز فرصتی برای نمایش نسل تازه کامارو شد .

Transformers-4-Camaro-Bumble-Bee-Concept-01

این کانسپت که به نظر ششمین نسل کامارو خواهد بود همانند  قسمت های قبلیTransformers  ، کالبد شخصیت فضایی Bumblebee خواهد بود . هرچند که قرار بود در ابتدا این شخصیت محبوب تنها در کالبد یک شورولت کامارو ی ۱۹۶۷ ظاهر شود .

Transformers-4-1967-Camaro-SS

از جمله تغییراتی که در نمای ظاهری کانسپت کامارو مشخص است می توان به ، کوچک تر شدن جلوپنجره ی مشبک ، چراغ های باریک با نوار LED در جلو و تغییر در فرم ورودی های هوای جانبی اشاره کرد . اگرچه سعی شده تا ظاهر خشن خودرو حفظ شود اما چهره ی تازه کامارو صلابت قبل ی خود را ندارد .

به طور قطع این کانسپت برای تبدیل شدن به مدل اصلی تغییرات بسیاری را به خود خواهد دید ، اما باید به این نکته توجه داشت که چگونه شرکت های معتبر خودروسازی از محصولاتشان بعنوان شخصیت های محبوب سینمایی استفاده می کنند تا بازاری تضمین شده برای محصول خود از طریق صنعت سینما بوجود آورند و یا عکس العمل مخاطبین را در اولین رونمایی محصول خود بسنجند . این در حالیست که در ایران از چنین موقعیتی برای خلق یک برند محبوب در میان مخاطبان غفلت شده است و خودروسازان برای تبلیغ محصول خود تنها  به تبلیغات تلویزیونی دل خوش کرده اند .

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.