کاماروی ۲۰۱۶، کابوی خستگی ناپذیر

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

شورولت کاماروی افسانه‌ای یک خودروی عضلانی واقعی و پر توان اما کاملاً مقرون به صرفه است. جاییکه برای خرید وایپر یا کوروت، ممکن است تردید داشته باشید، انتخابی چون کامارو می‌تواند کاملاً به نفع شما باشد. با این وجود اکنون فورد ماستنگ و داج چلنجر این ماشین را در تنگنا قرار داده‌اند. بنابراین در اواخر سال آینده نسل تازه کامارو به عنوان مدل ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد تا همچنان تنور این رقابت را داغ نگه دارد.

2016 Chevy Camaro Rendered

۲۰۱۶ Chevy Camaro Rendered

اولین کامارو در ۲۹ سپتامبر سال ۱۹۶۶ روانه بازار شد و تاکنون پنج نسل از این اتومبیل قوی هیکل آمریکایی معرفی شده‌اند. آخرین نسل این خودرو از سال ۲۰۱۰ تاکنون در حال تاخت و تاز است و باید در سال ۲۰۱۶ با نسل ششم خود، جایگزین گردد.

طراحی کامارو تفاوت‌های بسیاری با شورولت کوروت دارد. این خودرو بیشتر از زبان طراحی سایر مدل‌های خیابانی این کمپانی پیروی می‌کند. با توجه به استقبالی که از خودروهای عضلانی شده است بعید به نظر می‌رسد که طراحی آن شباهتی با خودروهای اسپرت با طراحی ظریف و ایتالیایی بیابد. تصویری که از این خودرو می‌بینید، مطابق اطلاعاتی است که پایگاه اینترنتی Carscoop را به چنین ایده‌ای رسانده است.

نسل آینده کامارو می‌تواند از موتور ۳٫۶ لیتری شش سیلندر یا هشت سیلندر ۶٫۲ لیتری با توربوی دوقلو و یا حتی موتور چهار سیلندر ۲٫۰ لیتری توربو سود ببرد. بنابراین احتمال استفاده از موتور ۷٫۰ لیتری مشابه مدل Z/28 مدل ۲۰۲۲ کم می‌شود. پلتفرم خودرو نیز تغییر کرده و از ساختاری مشترک با کادیلاک ATS استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود تغییرات روی بسته‌های سخت افزاری و نرم افزاری پیشرانه سبب بهبود در راندمان و مصرف سوخت شود.
Chevrolet Camaro History

۱۳

اردیبهشت


2016 Chevy Camaro Rendered


شورولت ۲۰۱۶ شورولت کامارو


فیسبوک


۴۲ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.