نقد و بررسی فیلم «بوسیدن روی ماه» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» ساخته همایون اسعدیان روز یکشنبه ۲ مهر ‌‌ماه در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» ساخته همایون اسعدیان روز یکشنبه ۲ مهر ‌‌ماه در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد و بررسی می‌شود.
شیرین یزدان‌بخش، رابعه مدنی، سعید پور صمیمی، مسعود رایگان، صابر ابر، شیدا خلیق و … بازیگران این فیلم هستند. داستان این فیلم درباره دو زن میانسال به نام‌های «فروغ» و «احترام» است که بیش از چهل سال در همسایگی هم زندگی می‌کنند، در اواسط جنگ هر دو پسرانشان به جبهه رفته‌اند و تا کنون هیچ خبر و اثری از آنان بدست نیامده است.
 عوامل این فیلم عبارتند از:
فیلمنامه: همایون اسعدیان (براساس طرحی از منوچهر محمدی) تهیه‌کننده: منوچهر محمدی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری،موسسه تصویر شهر و موسسه فرادیس. مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، تدوین: هایده صفی‌یاری، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: ساسان نخعی، برنامه‌ریز و دستیار اول: مریم هژیروند، مدیر تولید: مجید کریمی، مدیر تدارکات: سجاد رحیمی، دستیار صدا: امیر شاهوردی.
نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور همایون اسعدیان (کارگردان)، منوچهر محمدی (تهیه‌کننده)،  صابر ابر، شیرین یزدانبخش، رابعه مدنی و (بازیگران) و رضا درستکار(کارشناس و منتقد) برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان به عضویت و حضور در نشست‌های باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.