نقد و بررسی «من همسرش هستم» برگزار می شود

نقد و بررسی «من همسرش هستم» برگزار می شود

در فرهنگسرای ارسباران؛

نقد و بررسی «من همسرش هستم» برگزار می شود

فیلم سینمایی «من همسرش هستم» ساخته «مصطفی شایسته» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد و بررسی می‌شود.

تاریخ : سه شنبه ۲۱ شهریور ساعت ۱۶:۵۰

به گزارش هنرنیوز به نقل روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران؛ فیلم سینمایی «من همسرش هستم» ساخته مصطفی شایسته روز یکشنبه ۲۶ شهریور‌‌ماه در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد و بررسی می‌شود.
این فیلم داستان یک زوج جوان است که به واسطه یک اتفاق دچار مشکل پیش‌بینی نشده‌ای در زندگی خانوادگی خود می‌شوند. فیلمنامه با مضمون خانوادگی ـ اجتماعی توسط نازنین لیقوانی نوشته شده است.
مصطفی شایسته پیش از این تهیه‌ آثار سینمایی چون «بی‌پولی»، «کنعان»، «کافه ستاره»، «ابر و آفتاب» و … را برعهده داشته است و «من همسرش هستم» نخستین تجربه شایسته در مقام کارگردان است.
نیکی کریمی، مصطفی زمانی، میترا حجار، لادن طباطبایی، امیر نصیری‌یکتا، مریم شیرازی، نیکا خسروآبادی، مریم عبدلی، شایان جلالی و محمدپارسا قراخانلو از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور مرتضی شایسته (تهیه‌کننده)، مصطفی شایسته (کارگردان)، محمد باغبانی (کارشناس و منتقد)، بازیگران و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.
علاقمندان به عضویت و حضور در نشست‌های باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

کد خبر: ۴۶۱۱۷

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.