نقشه راه امام خمینی (ره) تنها مسیر آزادی قدس اشغالی است

اردیبهشت ۱۴۰۳

یک کارشناس سیاست خارجی با اشاره به سالگرد روز جهانی قدس، گفت: باید نقشه راهی که حضرت امام خمینی (ره) برای آزادی قدس اشغالی مطرح کرده و به دستان پر توان مقام معظم رهبری تبیین شده است را بعنوان نقشه راه خود برای آزادی کل فلسطین به کار گیریم.

“حسین کنعانی‌مقدم” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به دور تازه مذاکرات صلح خاورمیانه در واشنگتن، گفت: در مذاکرات دولت فلسطین با رژیم منحوس صهیونیستی همواره شاهد نقشه راه آمریکایی‌ها در  راستای امتیازخواهی صهیونیست‌ها واخراج فلسطینی‌ها از سرزمین مادریشان بوده‌ایم.

وی در ادامه افزود: نمایندگی و رهبری ملت فلسطین به دست غرب، آمریکا و یا تشکیلات خودگردان فلسطین نخواهد بود، چراکه این ملت با برگزاری انتخابات آزاد به روش کاملا دموکراتیک “اسماعیل هنیه” را به عنوان اول وزیر خود انتخاب کرده است.

کنعانی‌مقدم با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال اشغال تمامی سرزمین‌های فلسطین است، تصریح کرد:  نتانیاهو همواره در اظهارات خود علیه دولت فلسطین اعلام کرده است که هیچ فلسطینی به سرزمینش بازنخواهد گشت و و هیچ زمینی به آورگان فلسطینی تعلق نخواهد گرفت و همواره قدس را پایتخت صهیونیست‌ها دانسته و در تلاش برای گسترش و توسعه شهرک‌سازی‌ها در خاک فلسطین بوده است.

وی با اشاره به سالگرد روز جهانی قدس، تصریح کرد:  باید  نقشه راهی که حضرت امام خمینی (ره) برای آزادی قدس اشغالی مطرح کرده و به دستان پر توان مقام معظم رهبری تبیین شده است را بعنوان نقشه راه خود برای آزادی کل فلسطین به کار گیریم.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با تاکید براینکه باید با وحدت و همبستگی میان کشورهای اسلامی و یک حرکت جهادی و مقاومتی علیه رژیم جعلی صهیونیستی غده سرطانی منطقه را از بین ببریم، خاطر نشان کرد: طبق بیانات معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران مردم فلسطین باید به سرزمین خود بازگشته و بر اساس یک رفراندوم عمومی دولت و سرنوشت خود را تعیین کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.