عکس منتشر نشده‌ای از امام خمینی(ره)+خاطره عکاس

سعید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص عکس هایی که از دوران انقلاب اسلامی گرفته گفت: بعد از انقلاب اسلامی بارها به جماران می رفتیم تا از امام خمینی (ره) عکس بگیریم.

 

وی ادامه داد:برخی مواقع برای پوشش برنامه ها و سخنرانی های امام خمینی (ره) عازم جماران می شدیم و سه تا چهار باری اتفاق افتاد که من به تنهایی به محضر امام رسیدیم تا از ایشان عکس پرسنلی بگیرم.

 

این عکاس دفاع مقدس در خصوص یکی از دیدارهایی که برای گرفتن عکس پرسنلی با امام خمینی (ره)داشت، افزود: در آن چند باری که تنهایی به محضر امام خمینی (ره) رفتم تا از ایشان عکس پرتره بگیرم، با امام دیالوگ های جالبی داشتیم که باعث خنده و مزاح شده بود.

 

صادقی گفت: من آن روز برای عکس گرفتن مدام به حضرت امام(ره)  می گفتم حالت های مختلفی بگیرند مثلاعمامه شان را بردارند تا علاوه بر عکس با عمامه عکس بدون عمامه هم بگیرم یا مثلا مدام می گفتم لبخند بزنید و جای امام خمینی (ره) را برای عکس گرفتن جا به جا می کردیم.

 

وی در خصوص رفتار امام خمینی (ره) در زمان عکس گرفتن خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) خنده شان گرفته بود و با خنده و شوخی به من می گفتند: «بس است دیگر این قدر ما را اذیت نکن.»

 

این عکاس دفاع مقدس ادامه داد: خاطرم هست حاج احمد آقا هم صدایشان در آمد و با مزاح گفتند: «کفایت می کند و این قدر امام را اذیت نکن.»

 

صادقی در پایان در خصوص خاطره عکاسی از امام خمینی (ره) گفت: یادم هست آن روز هم از امام خمینی(ره) عکس سیاه و سفید گرفتم و هم عکس رنگی.

 

 



۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.