نقشه ونگر برای والکات ؛ والکات + ۸ میلیون = رحیم لیورپول

۲۷ آبان ،

نقشه ونگر برای والکات ؛ والکات + ۸ میلیون = رحیم لیورپول

اخبار باشگاه آرسنال : آرسن ونگر تصمیم گرفت تا والکات را با ستاره جوان لیورپول،رحیم معاوضه کند.

به گزارش فوتبال آنلاین آرسنال قصد دارد تئو والکات را به اضافه هشت میلیون یورو در مقابل ستاره ی جوان لیورپول،رحیم بدهد.

   سرمربی آرسنال آرسن ونگر در این باره گفت : من همیشه برایم مهم است که بازیکنان خوب و جوان را به هر قیمتی در تیم نگاه دارم اما این طور که به نظر می رسد فروختن والکات اجتناب ناپذیر است.پس اگر قرار است او برود دوست دارم کسی که جایگزینش می شود یک بازیکن آینده دار مانند خودش باشد. آرسنال در ماه های گذشته بحث و جدل زیادی درباره دستمزد با تئو والکات داشته است و خبر به فروش رسیدن این بازیکن همه را متعجب کرد. والکات درخواست ۹۰ هزار یورو در هفته را دارد که آرسنال مبلغی بیشتر از ۱۰ هزار یورو در هفته برای او مدنظر ندارد و از طرف دیگر والکات می خواهد که حتما در پست مهاجم میانی بازی کند که این از نظر ونگر امکان ناپذیر است.

تا پایان قرارداد تئو والکات فقط ۸ ماه باقی مانده و از ماه ژانویه او می تواند برای رفتن به تیم های دیگر مذاکراتش را آغاز کند. از طرف دیگر بازیکن ۱۷ ساله ی لیورپول که ۱۸ ماه از قراردادش با این تیم می گذرد ، از قرارداد جدید صحبت می کند.

  برنون راجرز مدیر تیم لیورپول یکی از تحسین کننده های تئو والکات است و از آمدن او به تیمش خوشحال می شود اما از طرفی اصلا دلش نمی خواهد این جوان با استعداد را از دست بدهد .

  طرفداران آرسنال واقعا از این نقل و انتقالات خسته شده اند و آرسن ونگر در این باره اینگونه توضیح داد: بله مطمئنا طرفداران خسته شده اند . فکر می کنید فشار اصلی این جابجایی ها به هواداران تیم بیشتر می آید یا به مربی تیم. مطمئن باشید من نیز از این کار ناراحت هستم. من همیشه بازیکنان خوبم را نگاه می دارم من هر روز با تئو والکات بحث می کنم تا بماند اما بحث بر سر قرارداد کار من نیست.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.