ونگر: والکات در ژانویه جایی نمی رود

۳۰م آذر ،

تنها ۶ ماه از قرارداد این ملی پوش جوان انگلیسی با توپچی ها باقی مانده اما او هنوز برای تمدید قرارداد با باشگاه لندنی به توافق نرسیده است.

روز قبل باشگاه آرسنال اعلام کرد که قرارداد ۵ ستاره جوانش را تمدید کرده که در این بین نامی از والکات دیده نمی شود و همین مسئله شایعه جدایی او در ژانویه را قوت بخشید اما ونگر این شایعه را به شدت رد کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” ما والکات را در ژانویه نخواهیم فروخت. مطمئن باشید. او باید فکرهایش را بکند و من امیدوارم تصمیمی که سایر بازیکنان گرفتند به او در تصمیم گیری اش کمک کند.

من احساس می کنم او متعلق به این باشگاه است و امیدوارم او قراردادش را تمدید کند. من همیشه اعتقاد داشتم که او می ماند.”

گفته می شود والکات برای تمدید قراردادش خواستار افزایش دستمزد قابل توجهی شده است. ونگر در پاسخ به این سوال که آیا افزایش دستمزد والکات نمی تواند واکنش مناسبی در مقابل پیشرفت او در این فصل باشد، گفت:” من هرگز به فوتبال اینطور نگاه نمی کنم. هرگز نمی توان به خاطر مسائل مالی، عملکردتان را محدود کنید.

در نهایت سوال این است که آیا ما می توانیم به بازیکن مان چنین مبلغی را بپردازیم؟ آیا این مبلغ با ساختار دستمزدهای ما هماهنگ است.

من در زندگی ام همیشه تلاش می کنم تا بازیکنانم پول بیشتری به دست بیاورند و خوشحال می شوم که بازیکنانم دستمزدهای بالا می گیرند. همیشه برای این مسئله جنگیده ام اما باشگاه هم باید توان پرداخت چنین مبلغی را داشته باشد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.