باز هم والکات مصدوم شد

۰۱م آذر ،

اخبار باشگاه آرسنال : آرسن ونگر قصد دارد خط حمله ی تیمش را قدرت بخشد از این رو با اتلتیکو مادرید برای خرید آدرین لوپزگفت و گو می کند .

به گزارش فوتبال آنلاین تئو والکات بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا را به سبب مصدومیت از ناحیه ی شانه از دست داد.

این هافبک جوان در بازی آرسنال مقابل تاتنهام که ۵ بر ۲ به سود آرسنال پایان یافت در یک برخورد با مایکل داسون مصدوم شد. البته تا آخر برای آرسنال بازی کرد اما بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد.

آرسن ونگر اعلام کرد کیدن گینز وگروینهو دوران نقاهت پس از مصدومیت را پشت سر گذاشته و آمادگی کامل دارند که برای آرسنال بازی کنند .

بعد از گذشت ۴ بازی در لیگ قهرمانان آرسنال در رده دوم گروه B را پشت سر شالکه با ۷ امتیاز در دست دارد.

شالکه ۸ امتیازی است و مونتپلیه که ۲ بازی را برده و ۲ بازی را باخته ۶ امتیازی و در رده ی سوم است. اما مونتپلیه که قعرنشین این گروه است هنوز بردی نداشته اما با یک نتیجه ی مساوی مقابش شالکه ۱ امتیاز کسب کرده است.

آرسن ونگر قصد دارد خط حمله ی تیمش را قدرت بخشد از این رو با اتلتیکو مادرید برای خرید آدرین لوپزگفت و گو می کند . البته اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد آرسنال دوباره به تیری هانری روی خواهد آورد که گفته می شود امکان دارد به آرسنال دعوت شود. این تیم لندنی گروینهیو را در ماه ژانویه در اختیار نخواهد داشت زیرا او برای جام ملت های اروپا به کشورش خواهد رفت.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.